هر یک از تولیدات شرکت لاکسیل شامل کدهای انحصاری می‌باشد که هر کدام مختص و خاص یک کار فنی و تخصصی در صنایع مختلف می‌باشد. در این مقاله به توضیح مختصری در مورد چسب لاکسیل برای قفل رزوه میپردازیم. چسب لاکسیل در میان صنعتگران بسیاری رواج یافته زیراکه به صنعتگران در جهت نیل به اهداف و احتیاجات تکنیکی و فنی در صنایع متنوع کمک شایانی کرده است.

جهت خرید یا استعلام قیمت فروش چسب قفل رزوه لاکسیل از گروه بازرگانی فرتاک ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

چسب پیچ و مهره لاکسیل - قفل رزوه

قفل رزوه لاکسیل

یکی از کاربردی ترین چسب لاکسیل ، به قفل رزوه میتوان نام برد. با توان فوق العاده و سرعت در خشک شدن. این چسب در جهت تعمیر نمودن اتصالات و ماشین ‌آلات استفاده می‌گردد.

از ویژگی‌های متنوع دیگر این محصول می‌توان به زمان کافی جهت تنظیمات مورد نیاز در ماشین‌آلات را برای مهندسین آماده سازد.

چسب لاکسیل به چسب‌های آناروبیک متعلق می‌باشد و  این محصول تک جزئیست و به تجهیزات ویژه جهت کاربرد نیازمند نیست.

این چسب از استحکام فوق‌العاده‌ای در مقابل انواع ترکیبات شیمیایی، هیدروکربن‌ها، آب، مدل‌های مختلف روغن‌های صنعتی برخوردار است.

از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به تحمل این نوع چسب در مقابل لرزش، فشار و حرارت‌های فوق‌العاده است.

مواد تشکیل‌دهنده چسب لاکسیل در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند. و این چسب می‌تواند در رزوه‌های تا سایز M10 نیز به‌کاربرده شود. اگر دنده‌ها، کثیف و چرب باشند، قبل از به کاربردن چسب می‌بایست از اسپری لاکسیل استفاده نمود و سپس از چسب بر روی محل استفاده کرد.

لاکسیل در بسته‌بندی‌های متعددی موجود است که در بازار داخلی از دو اندازه آن بیشتر استفاده می‌شود، یکی 50 میل و دیگری 250 میل است.

سطح کیفی این محصول بسیار بالا می‌باشد و مشتریان در استفاده از این چسب رضایت بسیار زیادی دارند.

شرکت لاکسیل که در چندین سال طراحی و ساخت چسب‌های آناروبیک ایتالیایی مشغول به کار است. سطح کیفی و مسئولیت‌پذیری در حین زمان فعالیت این شرکت سبب ساخت مدل‌های بیشمار چسب‌های غیر هوازی، اپوکسی UV، چسب‌های سیانو اکریلات و دیگر تولیدات شده است. که در صنایع متنوعی استفاده می‌شود. این رضایت و خرید مکرر این محصول نشانه‌ای بر باکیفیت بودن آن دارد. و در بازار نسبت به عملکردش بسیار قیمت به‌صرفه‌ای را دارد.

5/5 - (3 امتیاز)