در تولید مواد شوینده که امروزه مورد استفاده افراد بشر قرار می گیرد؛ مواد مختلفی استفاده می شود . یکی از همین موادی که در تولید مواد شوینده به کار گرفته شده است؛ تگزاپون است. این ماده که کف زاست؛ در اکثر مواد شوینده و نیز مواد آرایشی سر و صورت وجود دارد. به همین علت در ادامه مطلب برآن شدیم تا بیشتر در خصوص تگزاپون صحبت شود و شناخت بیشتری نسبت به این ماده داشته باشیم. خرید یا استعلام قیمت فروش تگزاپون از گروه بازرگانی فرتاک:

جهت خرید یا استعلام قیمت فروش تگزاپون از گروه بازرگانی فرتاک ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

 

تگزاپون چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که گفته شد؛ تگزاپون در تولید مواد شوینده و آرایشی – بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. البته تگزاپون نام تجاری این ترکیب است و نام کامل آن سدیم لوریل اتر سولفات می باشد که به عنوان خمیری نیمه شفاف ، سفید رنگ و یا مایل به زرد رنگ می باشد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تگزاپون ها اصولا به دو شکل می توان یافت که عبارتند از: تگزاپون صدفی و N70 در این بین تگزاپون صدفی که نسبت به نوع دیگر خود درصد خلوص کمتری دارد؛ بیشتر در تولید محصولات شوینده صدفی و اصولا نیمه شفاف شبیه شامپو ها و تگزاپون N70 نیز با ویسکوزیته بالا در تولید مایعات شوینده شفاف مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین هر یک از انواع تگزاپون ها کاربرد خاص خود را دارند و از هر یک از آن ها برای تولید محصولات مختلفی استفاده می شود.

خرید فروش قیمت تگزاپون

تولیدکنندگان مواد بهداشتی و مایعات مختلف

هر یک از شرکت ها و گروه های تولید کننده مختلف که به تولید مواد بهداشتی و مایعات شوینده مختلف روی می آورند؛ نیاز مبرمی به استفاده از تگزاپون در تولید محصول مورد نظر خویش دارند تا بدین ترتیب بتوانند با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این محصول فوق العاده رو به تولید مواد بهداشتی و مایعات شوینده خود آورند. بنابراین آن ها قادر خواهند بود تا تگزاپون را به راحتی از برند های مختلف با قیمت های مقرون به صرفه خریداری کنند تا با در دست داشتن این محصول بتوانند مواد مورد نظر خویش را تولید و به دست مردم برسانند.

 

ویژگی های منحصر به فرد تگزاپون

هر محصولی ویژگی یا ویژگی های منحصر به فرد خاص خود را دارد و برای کاربرد های خاصی هم تولید شده است. تگزاپون نیز به عنوان ماده ای شیمیایی ویژگی های منحصر به فردی دارد که با توجه به ویژگی هایی که دارد؛ در تولید مواد شوینده و بهداشتی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره داشت:

• خاصیت کف زایی مناسب

• داشتن کفی سبک

• از بین رفتن آن در مجاورت با چربی ها

• حل شدن در آب های با درجه سختی بالا یا معمولی با کف زیاد

• سازگار بودن با سایر افزودنی های دیگر

• تحریک کننده پوست

• افزایش تبخیر پوست و خشکی آن

• میزان کف زایی و شویندگی مناسب با کیفیت بالا

• استفاده از آن در محصولات بهداشتی سر و بدن

• حالت کف زایی آن غلیظ نیست.

• زدودن چربی در مواد بهداشتی سر و بدن و پاک کننده آن ها

• و…

هر یک از مواردی که گفته شدند؛ به عنوان مهمترین ویژگی های تگزاپون به شمار می آیند. همان طور که مشاهده شد با توجه به ویژگی هایی که از تگزاپون در هر یک از انواع مختلف آن یاد شد؛ گروه های تولیدی مواد شوینده و شرکت های مختلف در این زمینه و نیز در زمینه تولید مواد آرایشی – بهداشتی به خوبی می توانند در تولید محصولات خویش از این ماده استفاده به عمل آورند و از آن با خاصیت کف زایی و کیفیت بالا و سایر ویژگی های خاص دیگری که دربردارد؛ بتوانند به خوبی بهره مند شده و محصولات بهداشتی و مواد شوینده خود را با توجه به این ویژگی های منحصر به فرد و خاص تولید نمایند تا محصولی با کیفیت و با خاصیت کف زایی مطلوب را در اختیار مردم قرار دهند. جهت خرید یا استعلام قیمت فروش تگزاپون با ما تماس حاصل فرمایید.

منبع:

 

5/5 - (5 امتیاز)